ذهن مشغول یک پرنده

یک پرنده که به همه چیز و همه کس فکر می کنه

ذهن مشغول یک پرنده

یک پرنده که به همه چیز و همه کس فکر می کنه

صفحه ی پنجم (درد)

درد

۱-چه دردآوره که یه بچه ی ۶ ساله که از یک مشکل جسمی رنج می بره؛ می خواد دلیل و علت مشکلش رو بدونه تا شاید راهی برای خلاصی ازش پیدا کنه و برای همین خودش رو با بچه های دیگه مقایسه می کنه، اما دوست نداره کسی از این موضوع مطلع بشه.

۲-چه دردآوره که یک مرد کارگر با سه بچه ی دانش آموز؛ فقط ۸۰۰ هزار تومن پول برای رهن خونه داره و به زودی باید به کنار خیابون نقل مکان بکنه.

۳-چه دردآوره که یک مرد که عمری با آبرو و عزت زندگی کرده برای تامین نیازهای خانواده اش دستش رو جلوی هر کسی دراز کنه و غرورش رو بشکنه.

۴-چه دردآوره بچه هایی که باید برن مدرسه، باید تفریح کنن،باید در آغوش گرم خانواده باشن، زیر آفتاب گرم و سوزان برای به دست آوردن کمی پول مجبور بشن به مردم التماس کنن.

۵-چه دردآوره که یک مرد کارگر پول نداره تا روزهایی که از سرویس جا می مونه بره سر کار و چه دردناکتره که نتونه هزینه ی درمان بچه ی مریضش رو بپردازه.

۶- من اگه چیزی رو درست کنم،نهایت سعی ام رو می کنم که بهترین باشه و هیچ نقص و کمبودی نداشته باشه،در حالی که زنده نیست.

اما اون خدایی که ادعای مهر و لطف و دلسوزی داره ، موجودی رو که خودش آفریده و زنده است و احساس داره رو با بی نهایت مشکل و سختی رها کرده.

*************************************

پی نوشت: برق هم که سهمیه بندی شده و حالا نوبت آبه. از همین الان هم اطلاع رسانی می کنن که در زمستان هم گاز سهمیه بندی می شه. فقط اکسی‍‍ژن مون ده که سهمیه بندی نشده.

پی نوشت:وقتی یک ورزشکاری که لقب جهان پهلوان رو یدک می کشه از انجام آزمایش دوپینگ امتناع می کنه و بعد هم از شرکت در مسابقات انصراف می ده چی به ذهنت می رسه؟ جهان پهلوان بودن که به مدال نیست. جهان پهلوان یک نفر بود و اون هم تختی. پس الکلی به رضازاده نگین جهان پهلوان.

پی نوشت:دو هفته ست که یک خانواده زیر پل ترمینال جنوب تهران زندگی می کنن.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://eshghas.blogfa.com/

سلام!!
مایل به تبادل لینک با شما هستم.
من لینک شما را در وبسایت خود گذاشتم اگر مایل به تبادل لینک هستید .
خوشحال میشم شما هم لینک مرا در وبلاگ خود بگذارید.
ممنون

عسل یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://eshghas.blogfa.com/

ممنون که سر زدی. لطف می کنید .

در پاسخ به کامنتتون : به ندرت پیش میاد من از کسی متنفر باشم .من عادت دارم که در میان آدم هایی با سلایق متفاوت زندگی کنم . به اونا گوش بدم و نظر خودم رو بگم . این پست رو برای کمک به کسی نوشتم که به مدارا کردن اعتقادی نداره .

سرباز معلم جنوبی پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.dayyertashbad.blogfa.com/

سلام
از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه درد است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد