ذهن مشغول یک پرنده

یک پرنده که به همه چیز و همه کس فکر می کنه

ذهن مشغول یک پرنده

یک پرنده که به همه چیز و همه کس فکر می کنه

صفحه ی اول (تولد وبلاگ)

تولد وبلاگ

۱-سلام سلام و سلام. بالاخره پس از مدتها وبلاگ نویسی تصمیم گرفتم که یه وبلاگ تاسیس کنم و این وبلاگ رو تا مدت ها حفظ کنم تا یه زندگی نامه ی مختصر و یا یک شرح برای افکار و کارهایی که کردم باشه.

۲-چند مدته که زندگیم عوض شده. شاید جرقه ی این تغییر در سخنان دوستم محسن باشه که از تابستان سال قبل بعد از چند سال همدیگه رو پیدا کردیم. اما من تو این مدت حدود یک ماهه با خوندن چند وبلاگ که مهمترین و تاثیرگذارترین اونها وبلاگ بیاندیش عزیز بوده وارد مرحله ی جدیدی شدم. این عزیزان باعث شدن تا من چشمهایم رو باز کنم و خوب به همه ی مسایل فکر کنم.

۳-من فهمیدم که برای رسیدن به قله فقط یک مسیر وجود نداره. فهمیدم که اگه شرایط برام سخت باشه به جای سعی برای تغییرش می تونم برم جایی که اونجا راحت باشم.

۴-شاید سال بعد این موع دارم مقدمات سفرم رو می بینم. شاید یه روزی آدم بزرگ و مشهوری شدم. شاید...

۵-من دوست دارم با نویسندگانی که مدتیه وبلاگشون رو می خونم یه رابطه ی بلاگی ایجاد کنم.

۶-برای پست اول خوب بود. الان زیاد تمرکز ندارم و نمی تونم افکارم رو سازماندهی کنم. امیدوارم و قطعا هم این طور خواهد بود که پست های بعدی پرمحتوا باشند و ارزش وقت شما رو داشته باشن.

۷-تولد وبلاگم مبارک.

بای

نظرات 7 + ارسال نظر
بیندیش یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ب.ظ

تولدت خیلی مبارک. از لطفت هم ممنون. امیدوارم واقعا یه نقش مثبتی یه جای دنیا گذاشته باشم. بازم بهت سر میزنم هرچند شخصیت وبلاگیم دیگه داری میره بخوابه.

زهرا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام و تولدت مبارک .
امیدوارم همیشه روزهای شاد و پر انرژی را اینجا ثبت کنی تا بقیه هم با خوندن آنها شاد بشن و با خودشون بگن هنوز خیلیها هستند که فارغ از همه چیز سعی می کنند خوب و خوش زندگی کنند.
به امید روزی که همه شاد باشیم .

پرنا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.bestbrain.blogfa.com

سلام ...چقدر زیبا می نویسی منم باهات موافقم و برات آرزو میکنم یه آدم مهم بشی ....بازم به وبلاگم سر بزن پرنده ی من

زن وحشی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ http://woman2008.blogfa.com

ممنونم از حضورت
از طرف ملت برات گل میفرستم

ابوالفضل قوچانی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ http://sorkhpush.blogfa.com/

سلام دوست عزی
لینک شما در وبلاگ قرار گرفت


موفق باشید

خاطره یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ب.ظ http://khatereiruni.blogfa.com/

ایرانی رو هیچ جا رو دست نمی بره! نه چون ایرانیه! بلکه چون مال اونجا نیست! همین!
آواز دهل!
بشتاب به غرب! ببین بعد از چند ماه چی به سرت میاد....

بارباپاپا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.baarbaapaapaa.persianblog.ir

سلام فعلا که اوضاع اینجوریه و تا وقتی باورهای احمقانه و دینی مردم ما عوض نشه این حکومت هم هست خیلی هم محکم هست!در مورد نجات وطن سوال کرده بودین من سالهاست که دارم به این موضوع فکر میکنم راه پیشرفت و تغییر مثبت تغییر باورهاست و اون هم در گرو آموزشه و رسانه های گروهی که هر دو در اختیار کسانی هستن که بودنشون وابسته به ناآگاهی مردمه و فعلا جز وبلاگ هیچ کاری نمیشه کرد که به قول قدیمیا اقیانوس به کفچه پیمودنه! منم مثل شما هر چی فکر میکنم میبینم فقط باید رفت حداقل در حال حاضر و وضعیت موجود بهترین راه رفتنه اگه میتونی بری درنگ نکن تردید هم نداشته باش چون در حال حاضر اینجا وطن اعرابه نه ما.به امید فردایی بهتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد